11

“BUDIMO ODGOVORNI, PAZIMO JEDNI NA DRUGE – OSTANIMO KOD KUĆE”

TIJEKOM BORAVKA KOD KUĆE SVAKA OBITELJ IMA PRILIKU ZA:

  • kvalitetno provođenje zajedničkog vremena djece i odraslih
  • organiziranje zajedničkog vremena, sadašnje navike moći će se primjeniti u budućnosti
  • izgradnju emocionalne povezanosti djece i roditelja
  • pronalazak aktivnih i kreativnijih načina provođenja slobodnog vremena, umjesto gledanja televizije, računala ili mobitela
  • poticanje kreativnosti i mašte
  • stvaranja osjećaja povezanosti, zajedništva i zajedničkih strategija u prilogođavanju na novonastalu situaciju
  • bez obzira na zahtjevnost situacije s kojom se trenutno suočavamo … puno je razloga za smijeh, veselje i zajedničku zabavu…

 

ZAJEDNIČKA AKTIVNOST: “Robotko”

Cilj aktivnosti je opuštanje, razvijanje mašte, jačanje povezanosti

Materijal potreban za izradu: papir, ljepilo, škare, stare novine ili što već imate priruci.

Potrebno je zajedno izraditi 3D ROBOTKA – prilikom izrade potrebno je osmisliti priču o Robotku, koristeći što više maštu. Od kuda dolazi, kako mu je ime, koje „moći“ ima, kako se snalazi u ovom svijetu?

Prilikom izrade naučit ćemo nešto novo o nama samina, članovima obitelji, kako surađujemo, kako uvažavamo mišljenja/ideje drugih? Fantazije, želje, naši osjećaji „izaći će na površinu“, a pri tome ćemo se zabaviti i imati zajednički „gotovi proizvod“ koji može krasiti police našeg stana/kuće. Također, zajednička izrada omogućit će nam da spoznamo što je eventualno potrebno da poboljšamo zajedničko funkcioniranje.

 

ZAJEDNIČKA AKTIVNOST: “Zapetljaj se /otpetljaj se”

Cilj aktivnosti je opuštanje, jačanje povezanosti

Članovi obitelji stoje na manjoj udaljenosti jedni od drugih, zažmire i ispruže ruke. Svakom rukom uhvate ruku drugog člana obitelji (ne znaju čiju su ruku uhvatili) „zapetljavaju se“. Nakon toga svi otvaraju oči i pokušavaju se „otpetljati“ bez ispuštanja ruku.

Aktivnost može trajati dok se ne uspiju otpetljati…

…..slijedi nastavak

 

Piše: Dina Koren, mag.paed.soc., dječji i adolescentni integrativni psihoterapeut