EKSPRESIVNA UMJETNOST U DJEČJOJ I ADOLESCENTNOJ PSIHOTERAPIJI S JONOM BLENDOM
Dragi naši,
s ponosom vas pozivamo na radionicu Jona Blenda na temu ekspresivnih umjetničkih metoda u psihoterapiji s djecom i adolescentima, a koja će se održati 30. rujna i 1. listopada 2016. u Krapinskim toplicama!
Ova praktična uvodna radionica koristi primjenjuje pristup gestalt terapije na rad s djecom i mladim ljudima. Nalazi inspiraciju u pionirskom radu dječjeg psihoterapeuta Violet Oaklander (www.vsof.org), koja stavlja odnos između terapeuta i djeteta u srce terapijskog procesa. Ovaj tečaj može biti od interesa i onima koji žele istražiti vlastiti odnos sa kreativnošću i/ili igrom.
Djeca i mladi koriste svoje kontaktne sposobnosti (osjetila, tijelo, osjećaj, um) kao prirodno oruđe za komunikaciju i odnose. Problematične mlade osobe često se muče u ostvarivanju dobrog kontakta te su sklone suzdržavanju od zdrave ekspresije osjećaja. Drugi imaju loše razvijenu sliku o sebi. Terapija ohrabruje istraživanje ovih poteškoća; kako djeca i adolescenti razvijaju svijest o svojim željama i potrebama, postaju bolji u komunikaciji istih putem dijaloga. Ovo im zauzvrat omogućava da donose praktične i odnosne odluke koje stvaraju otpornost i poboljšavaju njihovu sposobnost nošenja s problemima.
Ova praktična radionica daje kratak uvod u neke načine terapijskog rada s mladim ljudima koristeći Oaklander pristup i Lifemusic. Pokrivene teme uključuju terapijsko crtanje, glinu i izradu glazbe. Sudionici će dobiti neke sigurne, praktične vještine prikladne za uključivanje djece i adolescenata u terapijski proces.
Jon Blend je psiholog, dječji i adolescentski gestalt/integrativni psihoterapeut (UKCP registrirani), klinički supervizor i glazbenik. Njegovo profesionalno iskustvo uključuje godine rada u socijalnom radu, dječjoj i obiteljskoj psihijatriji, privatnoj praksi i umjetnosti. Predaje psihoterapiju u Gestalt centru, Minster centru u Londonu, Tbilisiju i Oslu. Također je gost predavač u Violet Oaklander Foundatin (www.vsof.org). Jon mentorira „Baby Watching“ projekte, utemeljene na teoriji privrženosti, koji uključuju učenike u promatranje odnosa između majke i djeteta. Kao Lifemusic praktičar, pridaje poseban interes „komunikativnoj muzikalnosti“ u ranim dijalozima (Trevarthen, 2008). Vjeruje da Lifemusic pristup glazbenoj improvizaciji nudi zabavno terapijsko oruđe koje poboljšava samo-ekspresiju i dobrobit pojedinca. Za više informacija posjetite www.gacp.org!
Veselimo se vašem sudjelovanju!